Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вассалатій Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Вассалатій Ю. Структуризація навчальної діяльності майбутніх вчителів математики при організації самостійної роботи (на прикладі використання дистанційного навчання) [Електронний ресурс] / Ю. Вассалатій // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_14
| 2. |
Вассалатій Ю. В. Умови впровадження спецкурсу з організації самостійної роботи у профільній школі для майбутніх вчителів математики [Електронний ресурс] / Ю. В. Вассалатій // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_53
| 3. |
Вассалатій Ю. В. Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України [Електронний ресурс] / Ю. В. Вассалатій // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_14 Аргументовано, що дистанційне навчання дозволяє школярам, які навчаються в очно-дистанційній школі здобути доступ до широкого обсягу інформації й одержати консультації від науковців в режимі он-лайн. Висвітлено питання організації та функціонування дистанційного курсу для слухачів секції математики Кіровоградської Малої академії наук для учнівської молоді. Проаналізовано структуру курсу «Математика». На конкретних прикладах доведено, що дистанційний курс «Математика», розміщений у вільній системі управління навчанням Moodle, сприяє формуванню в учнів умінь і навичок самостійної роботи, самоконтролю, розвитку прагнень до самовдосконалення. Аргументировано, что дистанционное обучение позволяет школьникам, обучающимся в очно-дистанционной школе иметь доступ к широкому спектру информации и получит консультации от ученых в режиме он-лайн. Освещены вопросы организации и функционирования дистанционного курса для слушателей секции математики Кировоградской Малой академии наук для учащейся молодежи. Проанализирована структура курса «Математика». На конкретных примерах доказано, что дистанционный курс «Математика», размещенный в свободной системе управления обучением Moodle, способствует формированию у учащихся умений и навыков самостоятельной работы, самоконтроля, развития стремления к самосовершенствованию.Argued that distance learning enables student who enrolled in school full-time- distance access to a wide range of information and receive advice from scientists online. Lit the organization and functioning of the distance course for students of mathematics section Kirovograd Junior Academy of Sciences for young students. The structure of the course "Mathematics". With specific examples proved that distance learning course "Mathematics", located in the free learning management system Moodle, promotes the formation of students' abilities and skills of independent work , self-control, desire for self development.
| 4. |
Вассалатій Ю. В. Організація самостійної роботи студентів у вивченні курсу "методика навчання математики" (в умовах використання дистанційного навчання) [Електронний ресурс] / Ю. В. Вассалатій // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_7 Розглянуто проблему організації ефективної самостійної роботи учнів. Наведено поетапну схему організації самостійної роботи в контексті використання дистанційного навчання з курсу «Методика навчання математики». Описано роботу дистанційного курсу, який використовується для організації самостійної роботи студентів. Доведено дидактичні можливості дистанційних технологій, що дозволяють значно підвищити мотивацію до самостійної роботи, враховуючи індивідуальні особливості кожного студента.Рассмотрена проблема организации эффективной самостоятельной работы учащихся. Приведена поэтапная схема организации самостоятельной работы в контексте использования дистанционного обучения курса «Методика обучения математики». Описана работа дистанционного курса, который используется для организации самостоятельной работы студентов. Доказаны практические возможности дистанционных технологий, что позволяют значительно повысить мотивацию к самостоятельной работе, учитывая индивидуальные особенности каждого студента.The problem of the organization of effective independent work of pupils. Phased diagram shows the organization of independent work in the context of distance learning course "Methods of teaching mathematics." The operation of a distance course, which is used for the organization of independent work of students. Proved the feasibility of remote technologies that can significantly increase the motivation to work independently, taking into account individual characteristics of each student.
|
|
|